Studiedagen

Digitalisering en dienstverlening

Bij een veranderde dienstverlening komen ook de klachten die overheden krijgen van burgers in een ander perspectief te staan. Voor veel burgers betekent de digitale overheid dat veel diensten makkelij...

Lees meer

De zelfredzaamheid van de burger

Daarover ging de studiemiddag van 10 november 2016. Sprekers waren Ellen Grootegoed en Emily Govers. Ellen Grootegoed is onderzoeker en docent aan de Universiteit van Humanistiek. Zij heeft onderzoek ...

Lees meer

Het eerste gesprek met de klager

Machteld Pel sprak onder meer over verbinding maken met de klager in een intakegesprek en het wekken van adequate verwachtingen en het managen van eigen emoties. Vervolgens verstelde Simon Matthijssen...

Lees meer

Klachtmanagement 2.0!

Na een openingswoord van VvK voorzitter Addie Stehouwer stond een presentatie van Martijn Driessen op het programma. Driessen is managing partner bij ANNO1974 / Expoints en gespecialiseerd in de onder...

Lees meer