Digitalisering en dienstverlening
Bij een veranderde dienstverlening komen ook de klachten die overheden krijgen van burgers in een ander perspectief te staan. Voor veel burgers betekent de digitale overheid dat veel diensten makkelij...
Bij een veranderde dienstverlening komen ook de klachten die overheden krijgen van burgers in een ander perspectief te staan. Voor veel burgers betekent de digitale overheid dat veel diensten makkelij...
Daarover ging de studiemiddag van 10 november 2016. Sprekers waren Ellen Grootegoed en Emily Govers. Ellen Grootegoed is onderzoeker en docent aan de Universiteit van Humanistiek. Zij heeft onderzoek ...
Spreker was Marte van Graafeiland, advocaat bij Pels Rijcken en privacydeskundige. Ze gaf een overzicht van de basisbeginselen, die voor de praktijk van de klachtenbehandelaar van belang kunnen zijn. ...
In november is er bijna een jaar verstreken sinds de transities van jeugdzorg, Wmo en participatie. Hoe loopt het? Een van de indicatoren ter beantwoording van die vraag zijn de klachten. Juist in de ...
Machteld Pel sprak onder meer over verbinding maken met de klager in een intakegesprek en het wekken van adequate verwachtingen en het managen van eigen emoties. Vervolgens verstelde Simon Matthijssen...
Na een openingswoord van VvK voorzitter Addie Stehouwer stond een presentatie van Martijn Driessen op het programma. Driessen is managing partner bij ANNO1974 / Expoints en gespecialiseerd in de onder...